
Ponořte se do inspirativního světa kampaně UNIQA „Buďme přítomní – Vyměňme scrollování za stolování“, která s nevídanou elegancí vrací rodiny k jednomu stolu! I když jsou sociální sítě denním chlebem influencerů, jako jsou Martina Viktorie Kopecká, Dominika Kadlecová, Fousatej fotr nebo Martin Kulhánek s Laurou Chrebert, všichni se shodují: tento projekt má hluboký smysl. Proč? Protože vybízí k odložení telefonů a skutečnému spojení, k rozhovorům z očí do očí, které oživují vzájemné vztahy a přinášejí nezapomenutelné zážitky. Je čas znovu objevit kouzlo společného stolování a věnovat si tu nejcennější komoditu – plnou pozornost.
Zažijte s námi, jak obyčejný „komunikační ubrus“ proměnil rodinné večeře v dobrodružství plné smíchu a nečekaných odhalení! Martina Viktorie Kopecká plánuje ze sobotních obědů udělat slavnostní událost, symbolizovanou rozprostřeným ubrusem a hlubšími konverzacemi o cestování a kulturách. Dominika Kadlecová se podělila o to, jak se z jednoho rozhovoru u stolu zrodila myšlenka pořídit psa, a tak se jejich rodina rozrostla o milovanou labradorku Zoe. I Fousatej fotr s úsměvem zjistil, že jeho syn by si přál být na den pstruhem – důkaz, že ty nejoriginálnější myšlenky se rodí v atmosféře otevřenosti a sdílení, daleko od digitálního šumu.
Kampaň UNIQA se dotýká samé podstaty mezilidských vztahů a rezonuje s naléhavou potřebou současné doby. Martin Kulhánek a Laura Chrebert zdůrazňují, že mnoho vztahů selhává kvůli nedostatečné komunikaci, a právě proto je snaha UNIQA o zlepšení vztahů tak cenná. Dominika Kadlecová výstižně poukazuje na to, jak moderní technologie odvádějí pozornost od našich blízkých. „Buďme přítomní“ je víc než kampaň; je to výzva k probuzení, k návratu ke skutečným hodnotám a k budování silnějších, autentičtějších vazeb. Nechte se inspirovat a dopřejte si více kvalitního času se svými nejbližšími – život je příliš krátký na neustálé scrollování.