Předvánoční atmosféra, plné nákupní košíky a davy lidí na trzích i v MHD představují každoročně žně pro kapsáře. Alarmující statistiky potvrzují vážnost situace: česká policie v loňském roce řešila přes 4 100 případů krádeží, přičemž celková škoda přesáhla neuvěřitelných 56 milionů korun. Klienti KB Pojišťovny však mohou dýchat klidněji. Komerční banka reaguje na toto sezonní riziko s klíčovým produktem – Extra službou Bezpečí, která slouží jako robustní pojistka proti ztrátě peněženek, mobilních telefonů a drahocenných dokladů, jež jsou v předvánočním shonu nejčastějším terčem.
Ztráta osobních věcí v davu stojí čas i peníze, jak dokládají nedávné případy. KB Pojišťovna řešila situaci, kdy klientovi v přecpané MHD odcizili z batohu peněženku s doklady, kartami a hotovostí. Jiný, ještě drzejší případ se odehrál ve výtahu, kde zloděj bleskově připravil klienta o luxusní sluchátka, brýle, zlatý řetízek a mobilní telefon v celkové hodnotě bezmála 49 000 Kč. Pojištění krádeže v rámci služby Bezpečí nekryje jen hodnotu ukradeného majetku, ale také poplatky spojené s vydáním nových karet, hotovost (až 48 hodin po výběru z bankomatu) a náklady vzniklé zneužitím mobilního telefonu. Je to komplexní řešení pro nečekané a stresující události.
Kromě spoléhání na pojištění je klíčová i aktivní prevence krádeže. Experti radí nosit zavazadla vždy před sebou, ukládat cennosti do vnitřních kapes a platební karty oddělit od dokladů. Nicméně, pokud prevence selže, KB Pojišťovna nabízí řešení platné po celém světě. Služba Bezpečí poskytuje náhradu škody až do 30 000 Kč (Standard) nebo 50 000 Kč (Plus) a je dostupná za symbolický měsíční poplatek. Zajištěním ochrany proti riziku kapsářů si tak můžete uchovat klid a plně si užít sváteční čas bez starostí o ukradené dárky či ztracené finance.