pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… About the Author O pojištění Contributor View All Posts Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články kybernetická rizika pojištění technologie Kyberbezpečnost v ohrožení: Proč by to mělo zajímat každou firmu O pojištění 8. 9. 2025 pojištění pojistný trh Trendy v pojišťovnictví ČR & SR 2025: Jaké výzvy čekají trh v roce 2025? O pojištění 8. 9. 2025 pojištění pojistný trh Insurer of the Green 2025: ČPP slaví velký comeback na Karlštejně O pojištění 5. 9. 2025