pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… About the Author O pojištění Contributor View All Posts Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články pojištění zahraničí KPMG: Soumrak spalovacích motorů začne už příští rok O pojištění 8. 12. 2025 daně Finanční poradenství investice peníze penze podnikání pojištění Jak se změní daně a minimální odvody živnostníků v příštím roce Investujeme 8. 12. 2025 pojištění technologie umělá inteligence Zurich staví výzkumnou laboratoř AI. Povede ji osobně šéf pojišťovny O pojištění 5. 12. 2025