pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 1 min read Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články Aktuální informace Skupiny Komerční banky pro lidi zasažené povodněmi 1 min read pojištění pojistný trh Škody Aktuální informace Skupiny Komerční banky pro lidi zasažené povodněmi 16. 9. 2024 Povodně stále hrozí v jižních Čechách a na severní Moravě 1 min read pojištění pojistný trh Škody Povodně stále hrozí v jižních Čechách a na severní Moravě 16. 9. 2024 Povodňová komise: Povodně stále hrozí v jižních Čechách a na severní Moravě 1 min read pojištění pojistný trh Škody Povodňová komise: Povodně stále hrozí v jižních Čechách a na severní Moravě 16. 9. 2024