pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články pojištění Škody Tiskové zprávy I ČSOB Pojišťovna používá inovativní řešení pro stanovení tržní ceny bytu O pojištění 9. 7. 2025 pojištění pojistný trh Zpráva o výkonu dohledu nad finančním trhem 2024: Jak ČNB hodnotí pojišťovny? O pojištění 9. 7. 2025 pojištění Škody Spektrum Video: Beskydy a Jeseníky čekají velmi silné deště O pojištění 8. 7. 2025