pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 1 min read Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články Co musí umět vaše pojištění na hory? Připravte se na zimu 1 min read pojištění Produkty Tiskové zprávy Co musí umět vaše pojištění na hory? Připravte se na zimu 30. 1. 2023 Michal Řezníček: Klienti jsou středobodem našeho vesmíru 1 min read pojištění pojistný trh Michal Řezníček: Klienti jsou středobodem našeho vesmíru 30. 1. 2023 Zdeněk Zavadil: On-line sjednávací platformy jsou naší prioritou 1 min read KB pojišťovna Komerční pojišťovna majetkové pojištění Neživotní pojištění pojištění pojištění majetku pojištění stavby rozhovor Zdeněk Zavadil životní pojištění Zdeněk Zavadil: On-line sjednávací platformy jsou naší prioritou 30. 1. 2023