pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články Akvizice a fúze pojištění Řecká pojišťovna Hellas Direct plánuje vstup na český trh O pojištění 18. 7. 2025 pojištění Škody zahraničí Havárie Air India: Škoda 475 milionů dolarů otřese světovým pojištěním O pojištění 18. 7. 2025 pojištění pojistný trh Škody Pojistné podvody v pololetí: Generali Česká pojišťovna uchránila 490 milionů Kč O pojištění 18. 7. 2025