pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 1 min read Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články Německo: Více než polovina řidičů si za jízdy hraje s mobilem 1 min read pojištění Škody zahraničí Německo: Více než polovina řidičů si za jízdy hraje s mobilem 28. 3. 2024 UNIQA zrychluje vyřízení škod, i když jich podstatně přibývá 1 min read pojištění Produkty Tiskové zprávy UNIQA zrychluje vyřízení škod, i když jich podstatně přibývá 28. 3. 2024 Kdo nese odpovědnost za škody způsobené padajícím vesmírným šrotem? 1 min read pojištění Škody zahraničí Kdo nese odpovědnost za škody způsobené padajícím vesmírným šrotem? 28. 3. 2024