pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články Akvizice a fúze pojištění zahraničí Vienna Insurance Group míří k převzetí moldavské pojišťovny MOLDASIG O pojištění 23. 5. 2025 pojištění pojistný trh Pojišťovna roku 2024: Kooperativa ovládla Pojištění průmyslu a podnikatelů O pojištění 23. 5. 2025 pojištění Škody zahraničí Satelity mění hru: Pojišťovny získají data o škodách do 24 hodin O pojištění 23. 5. 2025