pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články pojištění pojistný trh Produkty ČKP: Povinné ručení má více než 9 a půl milionu vozidel O pojištění 15. 1. 2025 pojištění Produkty Tiskové zprávy Pojištění MotoGap od Colonnade: Aby se z harleye nestal moped O pojištění 15. 1. 2025 pojištění pojistný trh Generali Česká pojišťovna získala vyšší rating finanční síly na úrovni „A+“ O pojištění 14. 1. 2025