pojištění Německo: Dvě třetiny zákazníků spokojeno s pojišťovacím zprostředkovatelem O pojištění 22. 4. 2020 1 min read To bude ulehčení a balzám pro pošramocené sebevědomí pojišťovacích poradců. Podle aktuální klientské studie… Číst více Číst dále Předchozí: Generali Česká pojišťovna spustila videoprohlídky škodDalší: Daniel Šafrán a Lukáš Kaplan: Pojišťovny se chovají proklientsky. Zatím… Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články Německo: Rok 2023 s nejvyšším plněním za škody bleskem za posledních dvacet let 1 min read pojištění Škody zahraničí Německo: Rok 2023 s nejvyšším plněním za škody bleskem za posledních dvacet let 17. 9. 2024 UNIQA: Škody po povodních rostou. Aktuálně přesahují 240 milionů korun 1 min read pojištění pojistný trh Škody UNIQA: Škody po povodních rostou. Aktuálně přesahují 240 milionů korun 17. 9. 2024 Nejvíce škod zatím hlásí klienti ČPP z Moravskoslezského kraje 1 min read pojištění pojistný trh Škody Nejvíce škod zatím hlásí klienti ČPP z Moravskoslezského kraje 17. 9. 2024