pojištění Německo: Dvě třetiny zákazníků spokojeno s pojišťovacím zprostředkovatelem O pojištění 22. 4. 2020 To bude ulehčení a balzám pro pošramocené sebevědomí pojišťovacích poradců. Podle aktuální klientské studie… Číst více Číst dále Předchozí: Generali Česká pojišťovna spustila videoprohlídky škodDalší: Daniel Šafrán a Lukáš Kaplan: Pojišťovny se chovají proklientsky. Zatím… Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články pojištění Rozhovory technologie Lucie Žulavská: Autonomní vozidla změní pravidla pojištění O pojištění 24. 4. 2025 pojištění zahraničí Co německé pojišťovnictví požaduje od nové vlády? O pojištění 24. 4. 2025 pojištění pojistný trh Škody ČAP: Na silnicích se cítíme bezpečněji. Změny pravidel a prevence mají výsledky O pojištění 23. 4. 2025