pojištění UNIQA jako první nasazuje virtuální asistentku na registraci škod O pojištění 5. 5. 2021 Klienti UNIQA mají nyní možnost nahlásit škodu v režimu 24/7 díky zavedení robotického řešení (voicebot) pr… About the Author O pojištění Contributor View All Posts Číst více Číst dále Předchozí: Lucie Žulavská k revizi motorové směrnice: Pojistné procesy musí být on-line!Další: Globální ekonomický výhled: Zbrzdí vedlejší účinky celosvětovou vakcinaci? Související články pojištění Produkty zahraničí Asijské životní a zdravotní pojištění: Jak dopadl spotřebitelský průzkum 2025? O pojištění 7. 11. 2025 pojištění Produkty Tiskové zprávy GAP pojištění, které může počkat: GO varianty od DEFEND INSURANCE O pojištění 7. 11. 2025 pojištění pojistný trh Tiskové zprávy ČPP je opět třetí klientsky nejpřívětivější životní pojišťovnou roku 2025 O pojištění 6. 11. 2025