pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články Jmenování a odchody pojištění zahraničí Aon posiluje: Marcell řídí Global Solutions, Hartung povede krizové řízení O pojištění 16. 6. 2025 Jmenování a odchody pojištění pojistný trh Slavia pojišťovna roste a mění strukturu svého provozu O pojištění 16. 6. 2025 pojištění pojistný trh zahraničí Co stojí za fenomenálním úspěchem Warrena Buffetta? Je to překvapivě jednoduché O pojištění 16. 6. 2025