pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… About the Author O pojištění Contributor View All Posts Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články pojištění pojistný trh zahraničí Zajišťovny jsou obezřetné. Rizika velkých katastrof se stupňují O pojištění 17. 10. 2025 pojištění zahraničí Britští zákazníci jsou s pojišťovnami spokojeni. Důvěra však stále vázne O pojištění 17. 10. 2025 Finanční poradenství investice pojištění Co dělat, když onemocníte a přijdete o příjem? Investujeme 17. 10. 2025