pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… About the Author O pojištění Contributor View All Posts Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články kybernetická rizika pojištění technologie Hackerský útok zasáhl Allianz Life. FBI incident vyšetřuje O pojištění 15. 9. 2025 pojištění pojistný trh Škody Video: Na Hodonínsku se objevilo tornádo O pojištění 15. 9. 2025 bydlení investice pojištění Tři trendy, které mění trh pojištění bytů a domů Investujeme 15. 9. 2025