pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… About the Author O pojištění Contributor View All Posts Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články pojištění Škody zahraničí Silné bouřky, lesní požáry a záplavy. „Sekundární riziky“ jsou na vzestupu O pojištění 17. 12. 2025 pojištění Produkty Tiskové zprávy Atradius získává schválení od Lloyd’s pro poskytování pojištění O pojištění 17. 12. 2025 pojištění zahraničí Afrika mění strategii: 6 milionů USD z Africké rozvojové banky na prevenci O pojištění 17. 12. 2025