pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články pojištění Škody Spektrum CRIF: V prvním čtvrtletí roku 2025 v ČR přibylo 10 327 podnikatelů O pojištění 30. 4. 2025 pojištění zahraničí Němečtí pojistitelé Unii úspor a investic hodnotí pozitivně O pojištění 30. 4. 2025 pojištění zahraničí USA: Jak rozpočtové škrty ve vědě ohrožují i pojišťovnictví O pojištění 30. 4. 2025