pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… About the Author O pojištění Contributor View All Posts Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články pojištění technologie umělá inteligence Zurich staví výzkumnou laboratoř AI. Povede ji osobně šéf pojišťovny O pojištění 5. 12. 2025 pojištění Škody zahraničí Britské pojistné domů klesá. Radost lidí však může zkazit počasí O pojištění 5. 12. 2025 pojištění Produkty Tiskové zprávy Advent bez nehod. Pozor na otevřený oheň a nekvalitní vánoční osvětlení! O pojištění 5. 12. 2025